Τα 13 του 13

Όπως και κάθε χρόνο, οι περισσότεροι άνθρωποι λένε “άντε να πάει στο καλό το 13” και είναι έτοιμοι να υποδεχτούν το νέο έτος με αισιοδοξία, με νέα σχέδια, με καινούριες αλλά και παλιές αποφάσεις (που δεν κατάφεραν να πραγματοποιήσουν το χρόνο που φεύγει, όπως πχ το γυμναστήριο) και γενικά ανυπομονούν. Δε λέω, καλό είναι αυτό. Να παίρνεις τα πάνω σου, να έχεις κέφι για το καινούριο. Απλά εγώ το 13 το αγάπησα πολύ, νομίζω πρέπει να ήταν ο πιο ωραίος χρόνος της ζωής μου χωρίς υπερβολές.

31.12.13 σήμερα, και έχει λοιπόν έρθει η ώρα για το τοπ δέκα, που φέτος θα είναι 13. Τα 13 του 13. Πάμε.

1. Η παλιά και η νέα μου δουλειά.

Γιατί και η παλιά; Γιατί εγώ φεύγοντας δεν είχα κανένα αίσθημα πικρίας. Ίσα ίσα, πέρασα πολύ ωραία στη Businesslike 3,5 χρόνια. Έκανα φίλους, την Άρτεμις, τον Ηλία, τη Νάνσυ, τον Κώστα, το Σπύρο, το Γιάννη, έμαθα πάρα πολλά για τη δουλειά, γέλασα πολύ, και παρά τις γκρίνιες που υπήρχαν ενίοτε, ένοιωσα σαν το σπίτι μου.

Η νέα μου δουλειά..χμ…γιατί μου αρέσει το αντικείμενο. Γιατί περνάω καλά στο γραφείο, γιατί έχω καλούς φίλους συνεργάτες. Τώρα επαγγελματικά, το μέλλον θα δείξει.

2. Τα Σαββατοκύριακα στο Σχοίνο

scoinos

Ο Σχοίνος είναι κοντά στην Αθήνα, δίπλα στο Αλεποχώρι. Μέχρι εκεί φτάνουν οι γνώσεις γεωγραφίας μου. Μιας και είναι κοντά, ο Κωνσταντίνος κι εγώ πηγαίναμε όλο το χειμώνα όπου μας φιλοξενούσε η ξαδέρφη του η Νατάσα, που μαγειρεύει φοβερά και μας προσέχει όπως θα μας πρόσεχε η μαμά μας και λίγο παραπάνω μη σου πω. Και το καλοκαίρι όμως πήγαμε και κάναμε μπανάκια με εκλεκτή παρέα τη Νίκη, τη Ρένια, την Αγγελική κλπ. 🙂

3. Το ταξίδι στα Τρίκαλα Κορινθίας.

trikala

Σιγά καλέ, πως κάνεις έτσι; Στα Τρίκαλα πήγες, όχι στις Άλπεις. Κι όμως, ήταν ένα υπέροχο ταξίδι. Είχε τα πάντα (και όταν λέω τα πάντα εννοώ, τον Κωνσταντίνο, τέλειο φαί και χιόνι whooo hooo)

4. Τα βιβλία του Γ. Ξανθούλη.

θειος_τακης

“Βιβλιακώς” μιλώντας, ήταν η χρονιά του Ξανθούλη. Και δεν είναι μόνο που μου αρέσουν τα βιβλία, αλλά το γεγονός ότι μου δίνει έμπνευση να γράψω τις δικές μου ιστορίες, με τα δικά μου αγαπημένα φαντάσματα. Ξεκίνησα με το “Ο Θείος Τάκης” και νομίζω είναι και το αγαπημένο μου.

5. Έγινα νονά!

DSC_0637Ναι, το καλοκαίρι βάφτισα ένα μικρό λουκουμαδάκι, τον Ιάσονα, που είναι γιος της Κατερίνας και του Ανδρέα, δύο ανθρώπων που αγαπώ σαν οικογένειά μου και έτσι, γίναμε και οικογένεια.

6. Η γέννηση του Δημήτρη.

Ο Δημήτρης είναι το παιδί της Αφροδίτης και του Γιάννη. Και ο Γιάννης είναι ο αδερφός μου. Σαν δώρο γενεθλίων, μία μέρα μετά τα γενέθλιά μου, στις 6 Νοεμβρίου γεννήθηκε ένα αφράτο ξανθό παιδάκι που από εκείνη τη μέρα το αγαπώ, όπως και όλα τα ανήψια μου (που είναι πολλά!) άνευ όρων.

7. Το Λονδίνο

london

Το Λονδίνο με τον Κωνσταντίνο. Η συναυλία του Danny Elfman και η εμφάνιση Helena Bonham Carter & Tim Burton. Τι άλλο να πω;

8. Η Μύκονος

mykonosΚαλοκαιρινό 3ήμερο στη Μύκονο όπου έπιασα τον εαυτό μου να παρτάρει like it’s 1999. (Ναι, δεν είχα πάει καλοκαίρι μεταξύ των ηλικιών 18-24)

9. Το “τρακάρισμα”

carcrash

Το έβαλα σε εισαγωγικά γιατί δεν ήταν σημαντικό όσον αφορά στην υγεία μου. Πάτησα λάδια, έπεσα πάνω σε ένα παρτέρι και μετά 1.500 ευρώ για να το φτιάξω. Γιατί το βάζω στα καλύτερα; Γιατί είναι από αυτά τα μικρά πράγματα που σου συμβαίνουν και σε κάνουν να αντιλαμβάνεσαι το μοιραίο μερικών καταστάσεων. Ενώ μπορεί να είσαι άψογος απέναντι στο σύμπαν, το σύμπαν μπορεί να αποφασίσει να ρίξει λάδια στο δρόμο σου. Και τα λάδια δεν είναι ποτέ στο χέρι σου. Γι’ αυτό προσοχή. Σε όλα.

10.  Το #opendyosmos + 3 years Ikariamag

opendyosmos

Παρτάρα. Παρόλο που έβρεξε και δεν το κάναμε στην ταράτσα, παρόλο που η Νίκη στραμπούληξε το πόδι της και έτρεχε στα νοσοκομεία. Χορέψαμε, γιορτάσαμε, σβήσαμε τούρτες (γενέθλια Κωνσταντίνου & γενέθλια ikariamag), ακούσαμε ωραία μουσική από το Διονύση, το Ζώη και τον Κωνσταντίνο και περάσαμε γαμώ. Άντε και του χρόνου!!! (χωρίς βροχή ελπίζω)

11. Το artεις; 13

arteis

Το φεστιβάλ Σύγχρονης Ικαριακής Δημιουργίας του ikariamag.gr στο οποίο συμμετείχα λίγο στην οργάνωση. 4 μέρες απίστευτες! Με event, με εκθέσεις, με φίλους, με κόσμο που εξέφραζε μόνο την αγάπη του και μας έλεγε “μπράβο, άντε και του χρόνου”.

12. Το justdiy.gr

justdiyΤο καινούριο μου μπλογκ σχετικά με τα diy projects μου. Μπες και δες γιατί το αγαπώ.

13. Οι ζωές των άλλων

Η Νίκη που πραγματοποίησε όλα τα resolutions του 2013 και ήταν πολλά και σημαντικά. Η αδερφή μου η Νατάσα που είναι έγκυος και μέσα στον Ιανουάριο θα μας φέρει το πρώτο κοριτσάκι της οικογένειας. Η Νατάσα που πραγματοποίησε κάτι το οποίο είμαι σίγουρη ότι δεν θέλει να γράψω. Η μαμά μου που έκανε αλλαγές στη ζωή της, έκοψε το κάπνισμα και είναι γεμάτη κέφι και ζωή. Η Δώρα, από τους πιο εμπνευστικούς ανθρώπους στη ζωή μου, που βλέπει μερικά πράγματα να μπαίνουν σε τάξη και διατηρεί το χαμόγελο παρόλα τα ζόρια που έχει τραβήξει. Η Αλεξάνδρα που έτρεξε τα 42 χιλιόμετρα. Η Μαίρη που κρατάει το χαμόγελό της μεγάλο και την αγκαλιά της ακόμα μεγαλύτερη. Τα αδέρφια μου, Λεμονιά και Γιάννης που έχουν ωραίες οικογένειες και μου δίνουν χαρά. Η Νάντια που έφυγε από μία δουλειά που την έκανε δυστυχισμένη. Και πολλοί άλλοι ακόμα. Το έπιασες.

2 thoughts on “Τα 13 του 13

  1. Ηλεκτράκι μου κάθε φορά που γράφεις κάτι σ’αγαπώ και πιό πολύ 🙂 Εύχομαι και το 14 να είναι γεμάτο όμορφες εμπειρίες, τύχη, χαρά, αγάπη, δημιουργικότητα, και με τους αγαπημένους σου κοντά σου. Σε καμαρώνω πάντα. Πολλά φιλάκια xoxox

Leave a Reply

