Το λουμπαγκο, το taxibeat & το γηρας

Κι εκει που έλεγα οτι έχω πολυ καιρο να γράψω και οτι δεν είχα χρόνο και λοιπα και λοιπά, να οριστε που απέκτησα. Γιατι; Θα σας διηγηθώ…
Σήμερα το πρωι ξημέρωσε κανονικα και όπως και καθε πρωι σηκωθηκα να πάω στη δουλειά. Έκανα μπάνιο, επλυνα τα δόντια μου, έβαλα ενυδατική, όλα κανονικα. Κι εκει που περπατουσα μέσα στο σπίτι απλα…κρακατάου. Με χτύπησε η μέση μου. Κάθομαι με προσοχή στον καναπε και ανοίγω το κινητο. Κίνηση Α, εφημερευοντα νοσοκομεία για ορθοπεδικό. Σισμανογλειο – Τσεκ
Κίνηση Β, taxibeat.
Καλώ λοιπόν, κάνει accept ο οδηγός και ταυτόχρονα ξεκιναω κι εγω να κατεβαίνω τις σκάλες (ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΣΑΝΣΕΡ & ΜΈΝΩ ΣΤΟΝ 3ο). Ήταν 1 χλμ μακρυά ο οδηγός απο το σπίτι και όση ώρα του πήρε να έρθει, τόση ώρα μου πήρε εμένα να κατέβω τις σκάλες… Ου γαρ έρχεται μόνον…

Του είπα οτι έπαθα λουμπαγκο και σε όλη τη διαδρομή εκείνος πρόσεχε πολυ το δρόμο και απέφευγε τις λακουβες και πήγαινε σιγα. Φτάσαμε έξω απο τα επείγοντα όπου διαπίστωσα οτι δεν μπορω να βγω απο το αυτοκίνητο! Χωρίς πολλα πολλα βγήκε έξω, πήγε έφερε καροτσάκι κ με βοήθησε μαζι με μια νοσηλεύτρια να κάτσω. Με πήγε μεχρι την είσοδο κ με ρώτησε μήπως ήθελα να με περιμένει, μήπως χρειαζομουν οτιδήποτε. Απάντησα πως δεν χρειαζόταν αλλα του είπα πως θα γράψω ενα ποστ για εκείνον! Και ιδού.
Κύριε Βαγγέλη Βουφιδη, 1000 ευχαριστω για σήμερα! Ήθελα να βάλω πάνω απο 5 αστερακια στο rating αλλα δεν είχε!!
ΥΓ. 1 το ποστ αυτο γράφτηκε στο κινητο οπότε μάλλον του λείπουν πολλοί τόνοι.
ΥΓ.2 στο Σισμανογλειο ήταν όλοι πολυ καλοί και εξυπηρετικοι. Δεν με άφησαν οι νοσοκόμες ούτε στιγμη μονη μου και γενικά ήταν πολυ ανθρώπινο το κλίμα.

Leave a Reply

