θα ήθελα

Θα ήθελα να είμαι σαν ένα από εκείνα τα κορίτσια στα περιοδικά, με τα αψεγάδιαστα πρόσωπα και τα αγαλματένια σώματα.

Θα ήθελα να τρώω όμως κάθε μέρα μπριζόλα και πατάτες τηγανιτές.

Θα ήθελα να έχω την πιο υπέροχη δουλειά του κόσμου, να δοκιμάζω στρώματα ας πούμε, και να βγάζω πολλά χρήματα.

Και τα χρήματά μου θα τα έκανα ρούχα και παπούτσια και τρέντι κοσμήματα, σαν αυτά που βλέπουμε που φτιάχνουν τα τρέντι κορίτσια.

Θα ήθελα να βγαίνω έξω και να πίνω κοκτέιλ και κάθε βράδυ το συκώτι μου να μου λέει «μην ανησυχείς, είσαι νούμερο 1»

Θα ήθελα να μην νοιώθω μέτρια.

Θα ήθελα να είμαι τέλεια, να τα κάνω όλα τέλεια και να ζω μέσα σε μία διαφήμιση της γαλοπούλας νίκας.

Θα ήθελα ένα ποτάκι, τώρα που γράφω.

Θα ήθελα να είμαι λίγο πιο δυνατή.

Θα ήθελα όταν με πιάνει πείσμα να κάνω κάτι γι’ αυτό αντί να κοιτάω το υπερπέραν.

Θα ήθελα ένα καινούριο υπολογιστή. Έναν μαγικό υπολογιστή.

Θα ήθελα να μπορώ να τελειώσω αυτό που γράφω, αλλά αν μπορούσα τότε θα σήμαινε πως τελικά δεν είμαι εντελώς άχρηστη και με αυτό τον τρόπο θα έπρεπε να πάψω να κρύβομαι πίσω από τις χαζές μου δικαιολογίες.

Και θα ήθελα να έχω κακομάθει τον εαυτό μου λίγο λιγότερο. 

Leave a Reply

