Όταν θα φύγω…

Lonely_beach

Όταν θα φύγω…

Θα αφήσω πίσω το smartphone. 
Θα αγοράσω μια ομπρέλα και αυτή θα είναι το καταφύγιό μου.
Θα αφήσω πίσω το Χειμώνα.
Θα αφήσω πίσω τις στεναχώριες και τα παράξενα βράδια της Αθήνας. 
Θα πάρω μαζί το σώμα μου και θα το ταξιδέψω.
Θα δείξω στο μυαλό πόσο λίγα πράγματα χρειάζεσαι για να είσαι ευτυχισμένος. 
Θα πάρω μαζί μολύβι και χαρτί και χρώμα.
Θα πάρω μαζί βιβλία. 
Θα αφήσω πίσω τις αλλαγές.
Θα αφήσω πίσω τον πόνο και όλα όσα πληγώνουν.
Θα πακετάρω καλά τα όνειρά μου, να μην σπάσουν στη διαδρομή κι ένα βράδυ ελεύθερα θα τα αφήσω στην παραλία.
Θα πάρω μαζί μου μουσική και μελωδίες.    
Θα αφήσω πίσω τη γκρίνια, τα παράπονα. 
Θα πάρω μαζί τις ιστορίες μου και μερική φαντασία.
Θα ψάξω να βρω την ηρεμία μου, που κάπου την έχω κρύψει, και θα την πάρω κι αυτή μαζί μου. 
Θα πάρω μαζί το αντιηλιακό κι ένα ψάθινο καπέλο. 
Θα πάρω μαζί την αγάπη, το μόνο πράγμα που αξίζει να κουβαλάς παντού, χειμώνα καλοκαίρι. 

Καλή ξεκούραση σε όλους μας και για ακόμα μία φορά, καλή υπομονή. 

Leave a Reply

