Η κυρία Τ. στη χώρα της Μιζέριας

Mean_teacher

Δεν ξέρω τι μου συμβαίνει αυτόν τον καιρό. 
Πάω να διατυπώσω μια σκέψη στο κεφάλι μου (με σκοπό να γράψω) και ακούω από μέσα μια φωνή να λέει “ψιτ, κοπελιά; χεστήκαμε”. 
Σαν να μην μπορώ να γράψω, σαν να μην μπορώ να εκφραστώ. 

Στην πρώτη γυμνασίου, είχα καθηγήτρια στα φιλολογικά την κυρία Τ. 
Η κυρία Τ. λοιπόν, γύρω στον Οκτώβρη που είχαν πιάσει για τα καλά οι βροχές, μας έβαλε ένα θέμα στην έκθεση σχετικό φυσικά με τον καιρό. 
Το θέμα ήταν κάτι σαν “Χτες έβρεξε πάρα πολύ. Γράψτε τι έγινε στον κήπο σας”.
Εγώ λοιπόν, που είχα όντως κήπο στο σπίτι μου, έναν κήπο με μεγάλα δέντρα, έγραψα ότι η καταιγίδα ήταν ευχής έργον και αναζωογόνησε τα φυτά που τόσο διψούσαν από το καλοκαίρι που μόλις είχε φύγει. 
Όταν ήρθε η ώρα της βαθμολογίας, η κυρία Τ. μου έβαλε τις φωνές. Λάθος, δεν μου έβαλε απλά τις φωνές, άρχισε να φωνάζει μέσα στην τάξη και με έκανε να νοιώσω ότι δεν έχω κάνει
μεγαλύτερο λάθος στη ζωή μου. 
Γιατί μου έβαλε όμως τις φωνές; Χμ… Γιατί αυτό που η κυρία Τ. ήθελε να γράψω ήταν ότι ο κήπος μου καταστράφηκε από τη βροχή. Γιατί κυρά μου;; Γιατί να καταστραφεί τη μιζέρια σου μέσα;;;
Η μικρή Ηλέκτρα στη χώρα της Τρέλας. 
Μέχρι και σήμερα όταν το θυμάμαι γίνομαι έξαλλη. Μετά βέβαια θυμάμαι πως ο αξιαγάπητος γιος της κυρίας Τ. για τον οποίο μας μιλούσε περισσότερο απ’ όσο κάναμε μάθημα, μια μέρα της τράβηξε την καρέκλα ενώ πήγε να κάτσει κι εκείνη κάτι έσπασε (μέση ήταν, πόδι ήταν, θα σας γελάσω..) και δεν κάναμε φιλολογικά για 2 ολόκληρους μήνες. Δεν την χάλασε. Ούτε κι εμένα. Γιατί περίπου τόσο μου πήρε να ξεπεράσω το σοκ που μου προκάλεσε. 

Έτσι λοιπόν περίπου νοιώθω και αυτές τις μέρες. Σαν να έχω διαρκώς την κυρία Τ. μπροστά μου να με κρίνει και να με ρωτάει γιατί δεν καταστράφηκε ο κήπος μου. 

Η κυρία Τ. που αυτή την περίοδο είναι ο περίεργος καιρός, η κατάσταση στη χώρα, η κατήφια κι η μιζέρια αυτού του κόσμου, έχει γίνει η σκιά μου. 
Αλλά που θα μου πάει.. Κάποια στιγμή θα της τραβήξω την καρέκλα και θα σπάσει πάλι κάτι και θα κάτσει στο νοσοκομείο για λίγο καιρό. 

Μην ξεχνάμε άλλωστε πως έρχεται και καλοκαίρι. 🙂 

 

Leave a Reply

