Να θυμηθώ να… (ή “ναι σε όλα”)

12fgr

Να βοηθήσω τον διπλανό μου. 

Να δείξω στον διπλανό μου, ότι μπορεί να στηριχτεί πάνω μου, ακόμα και όταν δεν είμαι σίγουρος ότι μπορώ να στηρίξω τον εαυτό μου. 
Να μην γίνω σκατάνθρωπος. 

Να μην πανικοβληθώ.
Να σκέφτομαι πριν μιλήσω.
Να σκέφτομαι αφού διαβάσω.  
Να μην πείθομαι επειδή το έχω ανάγκη για να ξεφορτωθώ τις τύψεις
Να ακούω
Να δουλέψω. 
Να μην μιζεριάσω. 
Να εξεγερθώ. 
Να είμαι λογικός, ακόμα και όταν η κατάσταση ξεπερνάει τη λογική. 
Να είμαι νηφάλιος. 
Να με προσέχω.
Να σε προσέχω. 
Να μην λαϊκίζω. 
Να δημιουργώ. 
Να αγαπώ τους φίλους μου. 
Να προσπαθώ. 
Να μην κρύβομαι. 
Να ζητώ συγνώμη. 
Να μορφώνω τα παιδιά μου. 
Να είμαι ψύχραιμος.
Να είμαι σίγουρος.  
Να είμαι υπεύθυνος.
Να σταματήσω να κοιτάζω πίσω. Ό,τι κάηκε, κάηκε.
Τώρα πρέπει να κοιτάξω να μην καώ μέσα μου. 
Leave a Reply

