Εμφύλιος

Fist

Δεν έχω σκοπό να πω κάτι καινούριο, κάτι επαναστατικό ή κάτι που θα αλλάξει τον τρόπο που σκεφτόμαστε αυτή την κατάσταση. Δεν θα αναλύσω τίποτα σχετικά με το τι συμβαίνει τώρα, γιατί συμβαίνει κλπ, γιατί βασικά δεν ξέρω να το κάνω. Απλά είμαι να σκάσω ρε γαμώτο. 

Γιατί έχω τρομάξει με τους ανθρώπους. 
Γιατί πήγε ένα πρωί μία κυρία να με πατήσει με το αυτοκίνητό της, ενώ είχε ένα κόκκινο ίσα με τη Ρωσία, και όταν παραπονέθηκα με έβρισε. 
Γιατί ο κόσμος απλά ψάχνει να τσακωθεί και δεν ξέρεις από που θα σου έρθει. 
Γιατί προσπαθώ να διατηρήσω την αισιοδοξία μου, τουλάχιστον όσον αφορά στη δική μου προσωπική ανάπτυξη (όχι επαγγελματική, αυτό ξέχνα το!) και διαπιστώνω πως δεν γίνεται να είσαι χαρούμενος μέσα σε ένα σύνολο λυπημένων. Και δεν γίνεται να ζεις σαν να μην τρέχει τίποτα, ακόμα και αν τα πράγματα για σένα είναι ακόμα ΟΚ. 
Γιατί είναι θέμα χρόνου, ένας συνταξιούχος να πάρει ένα περίστροφο και να αρχίσει να πυροβολεί ότι κινείται. Να μην μιλήσω και για τις αυτοκτονίες. 
Γιατί φαινομενικά όλοι μας εγκαταλείπουμε το “εγώ” και πηγαίνουμε προς το εμείς, αλλά ουσιαστικά συμβαίνει το ακριβώς αντίθετο. 
Γιατί νοιώθω ότι έχουμε εμφύλιο. Εμείς και οι άλλοι. Εμείς και ο κόσμος που λέγαμε και στο δημοτικό. Ποιες είναι οι ομάδες του εμφυλίου είναι μάλλον αδιευκρίνιστο. Υποθέτω έχουμε πολλάπλό εμφύλιο. 
Γιατί σιγά σιγά έχει αρχίσει να αναδύεται ο πρωτόγονος μέσα μας και οι κόρνες το πρωί στη Μεσογείων είναι η έκφρασή μας. 
Γιατί στεναχωριέμαι. Στεναχωριέμαι συλλογικά. Και στεναχωριέμαι και προσωπικά για την οικογένειά μου και τους φίλους μου. 
Και φυσικά γιατί δεν ξέρω τι μου ξημερώνει.

Leave a Reply

