Μία ευχή.

I-wish

Ας πούμε ότι έχω μία ευχή. Ξέρω ότι δεν θα πραγματοποιηθεί, αλλά ας πούμε ότι έχω μία ευχή.

Προσπαθώ να μην είμαι εγωίστρια. Δεν σκέφτομαι τα λεφτά, το τζακποτ στο λοττο, τζοκερ κλπ. Σκέφτομαι όμως πόσο θα ήθελα να έχω όλη μου την οικογένεια στο ίδιο μέρος και να τους χαίρομαι. Κι αυτό εγωιστικό είναι. 
Πάμε πάλι. Έχω μία ευχή. Ας πούμε “τροφή για όλους”. Αυτό (όπως πολύ σοφά είπε η αδερφή μου), θα μπορούσε να σημαίνει ένας ηλιόσπορος για τον έναν και μία μπριζόλα για κάποιον άλλο. 
Πρέπει να κάνω πιο σοφή, πιο ευρεία επιλογή. Να πιάνει λίγο περισσότερα. 
Να πούμε όχι στον πόλεμο; Σίγουρα θα ήταν μία πολύ καλή ευχή αλλά το μόνο που εξασφαλίζει είναι το να μην πεθαίνουν άνθρωποι από σφαίρες. Ίσως αν τροποποιούσαμε το αρχικό και αναφέραμε κάτι για τα κίνητρα του πολέμου.. δεν ξέρω. 
Κάτι για τη φύση, το φυσικό περιβάλλον, τις πολικές αρκούδες, την αλυσίδα της ζωής.. μπερδεύτηκα, είναι πολλά που θα ήθελα να ευχηθώ για μας. 

” Μία ευχή. Μία ευχή. Σκέψου προσεκτικά. Είναι φανταστική και δηλώνει το ποιος είσαι, γι’ αυτό διάλεξε με προσοχή. ” 

Η φανταστική μου ευχή θα ήταν η ισότητα.
Μπορεί να κάνω και λάθος, αλλά αν όλοι είχαμε το αίσθημα της ισότητας ίσως να μην σκοτωνόμασταν πάνω από λιωμένους πάγους ψάχνοντας πετρέλαια. 
Ίσως να προσπαθούσαμε να βρούμε ένα τρόπο για να ζήσει ο πλανήτης. 
Ίσως να μην πεινούσε κανείς. 
Ίσως να μην αυτοκτονούσε ο κόσμος. 
Ίσως να μην σκοτωνόμασταν μεταξύ μας.  

Ίσως να μην ανασαίναμε δακρυγόνα. Δεν ξέρω. Ίσως. 

 

One thought on “Μία ευχή.

Leave a Reply

