Ο όρκος του Μακετοκουβαλητή (a.k.a Client Service σε διαφημιστική)

Oath

Ορκίζομαι πως όσο βαριά και να είναι μακέτα θα την κουβαλήσω μέχρι τα γραφεία της Τελικής. Και μετά πίσω στο Δημιουργικό. Και μετά πάλι στην Τελική. Και μετά πίσω στο Δημιουργικό. 

Ορκίζομαι πως ποτέ δεν θα πω καμία ιδέα όσο καλή και να είναι γιατί δεν είναι αυτή η δουλειά μου και δεν έχω δικαίωμα (εκτός αν γίνω γενική διευθύντρια που μετά θα έχω μόνο γαμάτες ιδέες). 
Ορκίζομαι πως ποτέ δεν θα θυμώσω με τον art που κάνει αδιανότητα ωρθωγραφεικά. 
Ορκίζομαι πως θα χαμογελάω τις ώρες που περιμένω τον από πάνω μου να μου δώσει σημασία. 
Ορκίζομαι πως θα παίρνω πάντα όλη την ευθύνη για ό,τι πάει στραβά. Ακόμα και αν εκείνη τη μέρα είχα άδεια.  
Ορκίζομαι πως θα αυτοπυρποληθώ αν το καινούριο προϊόν δεν πάει καλά τα πρώτα 10 δευτερόλεπτα μετά το λανσάρισμά του. 
Ορκίζομαι πως ποτέ δεν θα είμαι ειλικρινής. Με κανέναν. Γιατί έτσι πρέπει. 
Ορκίζομαι πως δεν θα τσαντιστώ με τον πελάτη στον οποίο πρέπει να κάνω μαθήματα ΙΤ για να μου στείλει ένα ρημάδι αρχείο. 
Ορκίζομαι πως θα εξηγώ πάντα με προθυμία τι σημαίνει .ai & .eps
Ορκίζομαι πως στα spec θα φτιάχνω καφέ. Και θα κάνω υπομονή. Και σελιδοποίηση. Και αρίθμηση. Και δικαιολογητικά. Και στρατηγική. Και γραμματειακή υποστήριξη. 
Ορκίζομαι πως θα εξηγώ πάντα με υπομονή για ποιο λόγο η εκτύπωση με pantone κοστίζει περισσότερο από την 4χρωμία. 
Ορκίζομαι πως ποτέ δεν θα βρείτε στο σπίτι μου ανταγωνιστικά προϊόντα. Θα έχω φροντίσει να τα κρύψω. 
Ορκίζομαι πως “όχι ρε συ, αφού είστε ανοιχτά εγώ δεν θα πάω διακοπές”. 
Ορκίζομαι πως θα δούμε τι θα κάνουμε με την τιμή. Ίσως μπορώ να κάνω κάτι. Θα το δω και θα σε πάρω. 
Μα πάνω απ’ όλα ορκίζομαι πως θα μεγαλώσω το λογότυπο. 

Στη διάθεσή σας για διευκρινίσεις. 

Φιλικά,
To Client της Γειτονιάς σας. 

3 thoughts on “Ο όρκος του Μακετοκουβαλητή (a.k.a Client Service σε διαφημιστική)

  1. Την επόμενη φορά που θα σε δω πρέπει να σου φέρω να δεις κάτι…

Leave a Reply

