Σκέφτομαι & Γράφω «Περιγράψτε την πόλη σας»

 

Στην Αθήνα μου τα πεζοδρόμια έχουν κολλημένες τσίχλες

τα πεζοδρόμια έχουν φως

Στην Αθήνα μου βρέχει τα καλοκαίρια.

έχει ήλιο τα καλοκαίρια.

Στην Αθήνα μου αποφεύγουμε το Σύνταγμα

συγκεντρωνόμαστε στο Σύνταγμα.

Στην Αθήνα μου οι μισοί μου φίλοι είναι άνεργοι.

οι μισοί μου φίλοι δουλεύουν άπειρες ώρες.

Στην Αθήνα μου χιονίζει την Άνοιξη.

μυρίζει ανθός λεμονιού την Άνοιξη.

Στην Αθήνα μου οι αστυνομικοί είναι καλοί

οι αστυνομικοί είναι ένα μάτσο ζώα

Στην Αθήνα μου είμαι χαρούμενη

είμαι δυστυχισμένη, μίζερη

Στην Αθήνα μου ο κόσμος τρώει έξω, διασκεδάζει

ο κόσμος μαγειρεύει και μένει μέσα βδομάδες τώρα

Στην Αθήνα μου το Κολωνάκι έχει δέντρα κλαδεμένα και καθαρά πεζοδρόμια

το Ελληνορώσων έχει..θα σου’λεγα τώρα τι έχει

Στην Αθήνα μου οι μετανάστες δεν είναι ΟΚ

οι μετανάστες είναι άνθρωποι σαν όλους τους άλλους.

Στην Αθήνα μου οι Αθηναίοι είναι ΟΚ

οι Αθηναίοι είναι κομπλεξικοί, κακοί και αδαείς

Στην Αθήνα μου το κέντρο είναι γραφικό

το κέντρο είναι βρώμικο

Στη χώρα  μου λεφτά δεν υπάρχουν

λεφτά υπάρχουν, αλλά όπως ξέρουμε, κάποια ζώα είναι πιο ίσα από τ’ άλλα.

Στην Αθήνα μου έχουμε σχέδια

τι έχουμε; Χαχαχα! Άντε βρε, μ’ έκανες και γέλασα. 

 

Στην Αθήνα μου, θα τη βγάλουμε κυρία, μην ανησυχείτε. Και αυτά είχα να πω για την πόλη μου κυρία. Στο επόμενο «σκέφτομαι και γράφω» θα σας πω για τη Λιμνούπολη.  

Leave a Reply

