Μια πόλη στην κουζίνα μας.

Δεν ξέρω αν θα έπρεπε να κάνω μία μεγάλη εισαγωγή για το σπίτι που μένω και πως αυτό έχει εξελιχθεί μέσα στα χρόνια…σίγουρα όμως πρέπει να κάνω την εξής αναφορά: το σπίτι αυτό χτίστηκε για να φιλοξενεί παρέες και αγαπημένους.  Όσοι με ξέρουν, ξέρουν ότι το σπίτι αυτό έχει τον αέρα του πάρτυ. Τώρα, το πάρτυ μπορεί να είναι μεταξύ μόλις 2 ατόμων και 1 μπουκαλιού κρασιού. Μπορεί να είναι ένα πάρτυ με 10 άτομα, φαί και κρασί. Μπορεί να είναι ένα πάρτυ 100 ατόμων πάνω στην ταράτσα με άφθονο αλκοόλ να ρέει.  Τέλος πάντων, το’ πιασες.

Όπως καταλαβαίνεις λοιπόν, εδώ μπορεί να μένω μόνη, αλλά δεν μένω ποτέ μόνη.  Και ακριβώς γι’ αυτό το λόγο, όταν θέλω να κάνω κάποια αλλαγή ποτέ δεν παίρνω την απόφαση μόνη μου. Πάντα ζητάω βοήθεια από τις φίλες μου που «είναι όλες καλλιτέχνες και ζωγράφες» όπως συνηθίζω γεμάτη περηφάνεια να λέω.  Και είναι φοβερό λοιπόν, γιατί μου κατεβαίνει εμένα κάτι στην υπέροχη κεφάλα μου, και μετά έρχονται οι φίλες μου να συμπληρώσουν, να διορθώσουν, να μου πουν «τι μαλακίες είναι αυτές που λες», να προτείνουν και τέλος να τα κάνουν πράξη. Να συμπληρώσω φυσικά ότι η «πράξη» συνήθως συνοδεύεται από καφέ/τσάι/άλλο αφέψημα με σοκολάτες και πάστες ή/και κρασί, σπανακόπιτα,κλαμπσάντουιτς κ.α. αλλιώς δεν κάνουμε δουλειά φιλενάδα…

Απολαύστε λοιπόν, το project «Λοιπόν, κορίτσια, λέω να ζωγραφίσω μία πόλη στην κουζίνα μου..τι λέτε;»

ΥΓ. Μάγδα μου, Εύα μου, Χριστίνα μου, Δώρα μου, Νατάσα μου…Σας ευχαριστώ για την τέλεια κουζίνα μου!!! Γιούπι!!!!! 

Adsc_0683-2

Συνεδριάζοντας…

Adsc_0667-2

λαμβάνουμε την απόφαση ότι η Δώρα πρέπει να κάνει το βασικό σχέδιο… 

Dsc_0008-2

και αφού η δύσκολη δουλειά έχει τελειώσει, παίρνουμε θάρρος…

Dsc_0011-2

και η κάθεμία διαλέγει και από ένα κτίριο. 

Dsc_0015-2

Βασικό ρικουέστ, οι γάτες. 

Adsc_0696-2
Dsc_0019-2
Dsc_0016-2

Στο σημείο αυτό, τελειώνει προσωρινά η μπαταρία της φωτογραφικής μηχανής. 

Dsc_0023-2

Και όταν φορτίζει, έχουμε ήδη προχωρήσει στο χρώμα. 

Dsc_0028-2
Dsc_0037-2
Dsc_0031-2
Dsc_0062-2

Λίγη ξεκούραση… 

Dsc_0065-2
Dsc_0082-2
Dsc_0088-2

Λίγη λεπτομέρεια… 

Dsc_0052-2

Λίγο χρώμα…

Dsc_0117-2
Dsc_0126-2

Μία μπανάνα…(χωρίς πλάκα)

Dsc_0100-2
Dsc_0137-2

Ένα βρακί, ένα ζευγάρι κάλτσες και μία μπλούζα. 

Dsc_0105-2
Dsc_0132-2
Dsc_0153-2

Αλ Καπόνε ή κατά τον καλλιτέχνη “Smooth Criminal”

Dsc_0168-2

Μα αφήστε με επιτέλους να κάνω ένα κόκκινο παράθυρο ρε. 

Dsc_0196-2
Dsc_0200-2
Dsc_0198-2
Dsc_0194-2

Ιδού η πόλη μας! 🙂 

 

5 thoughts on “Μια πόλη στην κουζίνα μας.

  1. λοοοοοοβ ιτ. ανυπομονώ να το δω απο κοντά μαζί με τα μωράκια

Leave a Reply

