Μην κρίνεις ίνα μην κραχτείς.

Πριν από μερικούς μήνες που λες, (τις παλιές καλές ημέρες δηλαδή, που το iphone μου λειτουργούσε ακόμα και δεν ήθελα να το πετάξω στον τοίχο) , έκανα το πολύτιμο τσεκ-ιν στον Ερατεινό στο Χαλάνδρι, και….drum roll… πήρα τη δημαρχία. Τότε ακόμα είχα συνδεδεμένο το λογαριασμό του foursquare με το twitter και έτσι εμφανίστηκε στο time line μου. Καλά μέχρι εδώ. Ήπια τις μπύρες μου με τις φιλενάδες, πέρασα όμορφα, έφαγα μάλλον και κάποιο σουβλάκι στην επιστροφή και γύρισα σπίτι μου για νάνι. Με λίγα λόγια, veni vidi vici.

Την επόμενη μέρα το πρωί, σηκώθηκα, νίφτηκα και πήγα στο γραφείο. Ανοίγω όλα τα σχετικά  social media tabs και βλέπω ένα dm που έχει έρθει από έναν dude. Το dm αυτό γράφει τα εξής: «Γκρινιάζεις με τη δουλειά, λες θες να φύγεις για Ικαρία και τρέφεσαι με αυταπάτες της δημαρχίας». Όπως αντιλαμβάνεσαι το διάβασα δυο τρεις φορές γιατί ούτε καφέ δεν είχα πιει ακόμα, και επειδή είμαι μία κυρία απαντώ «δεν τρέφομαι με αυταπάτες. με μπύρες τρέφομαι. καλημέρα!». Όχι, πες, δεν είμαι πολύ ευγενική; Δεν έχω χιούμορ; Μετά από αυτό, ο συγκεκριμένος dude εξαφανίστηκε φυσικά από προσώπου γης, και καλά έκανε βέβαια, δικαίωμά του τέλος πάντων.

Κατόπιν πολύ ώριμης σκέψης, συνειδητοποίησα ότι η ευγένειά μου, δεν είχε κανένα απολύτως νόημα. Κανονικά θα έπρεπε να του απαντήσω «δεν με χέζεις ρε κομπλεξικέ πρωί πρωί». Δηλαδή, τι φάση ρε φιλαράκι με την επίθεση; Ποιος είσαι εσύ που θα μου την πεις και από πάνω; Με ξέρεις και από χτες; Όπως είπε και η alex walex σε πρόσφατο άρθρο, το unfollow δεν είναι ντροπή ούτε και personal φυσικά. Κάντο το ρημαδιασμένο το unfollow να τελειώνεις. Τι μου ζαλίζεις τον έρωτα τώρα με τις αναζητήσεις σου και την κριτική σου; Α, και κάτι τελευταίο: και στην Ικαρία να πάω, θα γίνω δήμαρχος σε όλα τα χωριά, σε όλα τα μαγαζιά και σε όλες τις παραλίες. Θες κάτι; Τους κομπλεξισμούς σου, στους φίλους σου.

Με εκτίμηση,

Ηλέκτρα.  

Αααααχ! 

 

One thought on “Μην κρίνεις ίνα μην κραχτείς.

Leave a Reply

